Going 2 Moon: Have A Great Weekend


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Have A Great Weekend

Pagi Ahad....


Aku still lagi terbongkang lagi atas katil macam korbau...malas giler nak bangun...sejuk woo..rasa macam winter plak...yang bestnyer hujan dah berhenti...

Semalam keje tak susah, tak memenatkan dan senang...nasib baik la jugak...habis keje kul 1 tghhari...pastu tolong bebudak pompuan pindah ke rumah baru derang...cakap dalam 1-2 beg aje tapi sebenornya 7-8 beg...maleh aku nak cakap apa...

Pastu semalam kitaorang ader tetamu...kawan Iqa datang dari Egypt...so dia akan tumpang tido rumah kitaorang...so sambil lepak2 semalam, borak2 pasal Egypt...aku nie takde kawan kat Egypt so taktau macamana keadaan student Malaysia kat sana...banyak jugak benda2 pasal Egypt yg aku taktau, so aku tanyeler dia (aku nak tanye pasal student yang kene bunuh tue sebenarnya tapi macam tak elok plak rasanya)....

Hari nie aku keje jugak...tapi start lambat sikit dari hari2 biasa... tue yang aku dok terbongkang lagi nie...Ruslan cakap nak pi carboot pagi nie, rasa macam nak join tapi bukan nak beli apa2 pon...


« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

0 Comments:

Catat Ulasan