Going 2 Moon: Harry Potter And The order of Phoenix


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Harry Potter And The order of Phoenix


Yeah...baru aje balik dari tengok filem Harry Potter yang terbaru...my review...err not bad...its true...bagi aku yang suka tengok filem harry potter...filem yang baru nie kureng power sikit...first sebab Hermione tue dah tak cute but she's now cun...hahaha...almaklumlah semua pelakon2 dalam filem tue semua dah besar...dah remaja...

second aku kater kureng power sebab aksi lawan2 dia sekejap sangatla...tak panjang...yang panjangnya masa scene harry potter cium makwe dier tue...bukan main lama lagi dia tunjuk...siap ader 2-3 angle lagi...but honestly takde la lama sangat tapi sebab aku gi tengok ngan bebudak pompuan, so macam seganla sikit tengok scene tue...kat malaysia aku taktaula dia tunjuk ke tak scene cium tue...aku rasa mesti kena potong kot...

Apapun aku still enjoy tengok filem nie...pasal Harry Potter, aku memang tak pernah baca satu pon buku2 dia...buat apa nak baca buku dia yang tebal gedabak tue kalau ader movie...kan senang tengok movie dari baca buku dia...lagipon aku bukan fans English books...kalau Malay books tue ok ler...

skang mari citer pasal keje plak...hari nie keje aku bukan mencuci...tapi aku kene pegi setiap bilik kat Shackleton - one of the university halls - check kat dinding kalau2 ader sisa blue-tac, ala takkan taktau blu-tack kot....benda yang macam plastecine tapi orang guna untuk letak kertas kat dinding...ha benda tue la...biasala kan kalau dah namanya student jadi mesti la banyak kertas2 nota and posters yang dilekat kat dinding...so mestila guna blu-tack tue...

so kalau kat dinding tue ader blu-tack, maka aku kena buangla benda tue...dengar macam senang kan keje aku hari nie...tapi penatnya tuhan aje yang tahu...err maybe Ruslan pon tahu jugak kot pasal dia kene buat keje nie jugak...sebabnya bukan senang nak buang blu-tack tue dari dinding...dahla susah nak tanggalkan benda alah tue dari dinding....pastu nak kene checkroom by room plak tue...aku rasa jumlah semua bilik kat Shackleton tue adalah dalam 500++ bilik kot...huhu memang penat jalan dari bilik ke bilik...

so oleh sebab penat, maka hari nie aku keje sampai kul 2 aje...Ruslan plak keje sampai 4...hebat tul budak tue...pepun esok aku kena keje tue lagi...but i think it's better than terbongkok2 bersihkan toilet dan juga bilik.
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

1 Comments:

At Julai 20, 2007 12:30 PG, Blogger MAAK said...

kat msia tak kena cut pun adegan tu...

 

Catat Ulasan