Going 2 Moon: Catatan Seminggu


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Catatan Seminggu

Apa aku buat dalam masa seminggu?

Generally tetiap hari aku mendownload filem2 Korea dan Jepun...external hard drive aku dah nak penuh...hard drive laptop aku nie takyah cakapla...memang tak pernahnya kosong...penuh aje semedang....pastu bila dah donlod kena la tengok kan....lepas satu, satu aku tengok untuk menghabiskan masa...

Selain dari lepak tengok filem aje, aku keluar pi shopping...kalu kuar gi shopping nie sapa lagi kalu bukan gi ngan Amar n Hairi...kitaorang pi shopping kat Northfield, satu pekan kat selatan Birmingham....pekan tue kecik aje tapi still rasa puas bila pi shopping kat situ...

Sepanjang minggu nie jugak tetiap malam kat tv channel ITV ader tayang realiti show, Britains' Got Talent....memang best tengok citer nie sebab disamping dapat membuang masa selama sejam, aku bley tengok bakat orang British....ader yang pelik, ader yang jelik, ader yang memang betul2 berbakat....hadiah pertandingan nie adalah 10000 pound dan juga peluang untuk mengadakan satu persembahan bagi mempamerkan bakat diaorang di hadapan Queen Elizabeth semasa acara charity Royal Variety Performance tahun nie...dan memang seperti mana2 pertandingan lain, memang akan ada 2-3 peserta yang memang mempunyai bakat yang terpendam....so memang tak sabar nak tunggu final hari ahad nie...

Pastu, hari rabu hari tue kitaorang buat barbeque....err kitaorang tue hanyalah aku, Amar ngan Rafizol...so kureeng meriah sikit....sebab musababnya yang 3 orang lagi tue tido...padahal dah cakap awal2 yang petang tue nak buat barbeque...so berasap la kami bertiga membakar ayam...memang best bila berpenat lelah masak dan lepas tue makan panas2...rugi tol derang bertiga tue...

Dan ader juga event yang terkini yang aku takmo cakap...kalau orang rumah aku baca, derang tau la kot pasal event terkini nie yang sedang berlangsung sekarang nie...yang seperti biasa aku dah cakap yang aku tak suka dan tak gemar....yang membuatkan aku rasa seperti dipenjara walaupon hakikatnya aku kat rumah sendiri...yang pentingnya membuatkan malam nie aku miss nak tengok citer Britain Got Talent tue...tapi takmola cakap lelebih...kang cakap aku nie terlalu terpengaruh ngan orang barat...buang masa buat benda bodoh...so sudahla ye...

By the way, esok birthday Rafizol....so Happy Birthday Rafizol...ingat nak buat kek kat ko tapi memandangkan aku sedang dipenjara so tak dapatla nak buat kek untuk ko...dan juga aku tengah takde mood nie....lagi satu aku takde hadiah untuk ko...tapi kalau rajin nanti aku hadiahkan senyuman kat ko....hahaha...
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

3 Comments:

At Jun 16, 2007 7:46 PTG, Blogger MAAK said...

british got talent tu dah la tetiap malam, pastu terus final ahad ni? aku sempat tengok takat hari selasa ja. kalu makcik rapper 79 tahun tu lepas semifinal, memang ajaib la. winner kena pilih by sms kan?

belangsung dur*** kedua kah di rumah ko? angkat dan usung tv bawak masuk bilik. hahaha

b'day aku 4 hari lepas tau, kalu dah keluar penjara, aku nak kek gak! bolehkan demand?

 
At Jun 18, 2007 1:37 PTG, Anonymous Tanpa Nama said...

lenkali online ar weh, aku nk tanye penjara ko..aku kan penyebok hihi bob, aku nk exam ni wish aku gud luck

 
At Jun 25, 2007 8:08 PTG, Blogger Shunjike7 said...

Azwan -> Kitaorang usung tv naik tingkat atas...so dengan itu boleh jugak tengokfinal citer Britain Got Talent tue...by the way...ko dah balik Malaysia tue, pegi beli je kek kat Secret Recipe...pastu pos sebiji untuk kitaorang...

MissK -> Ko bukan nak exam ke...pi baca buku...jangan asik dok berchit chat aje

 

Catat Ulasan