Going 2 Moon: A Long Holiday


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

A Long Holiday

Yeaa....exam dah habis....akhirnya 2 minggu yang penuh penyeksaan dah habis....lega rasanya...rasa macam satu beban dah teralih dari bahu...yang penting sekali otak aku dah kososng sikit....sikit je la...tak banyak pon...takkan nak bagi otak aku kosong terus kot...itu namanya orang kurang waras....

Dengan berakhirnya exam, cuti panjang pon bermula....start dari hari nie sampai awal bulan 10....cuma aku kesian kat Amar ngan Ruslan sebab 2 minggu lagi baru diaorang habis exam...so derang still gigih membaca nota...

Mesti ada yang tanya....aku tak balik Malaysia ke?..errr jawapannya tak pasti lagi....80% aku tak balik dan 20% aku balik....bukannya aku dah tak ingat Malaysia...cuma tempoh aku kat UK nie aku rasa pendek sangat...cuma 3 tahun....so why not take the chance to explore this country and this continent?

Pepun...untuk cuti summer yang sangat panjang, aku tak plan lagi nak buat apa atau nak pergi mana....itupon kalau aku tak balik Malaysia la...tengokla....ingat nak cari part timejob but as i've a big lazy butt, i'll thinking bout it again...but as my bank account are empty, i definitely will find a job .



Pernah nampak kanak-kanak ini? Sekiranya anda pernah nampak budak perempuan diatas, sila laporkan kepada polis dengan segera....untuk pengetahuan anda, budak yang bernama Madeleine McCann ini telah hampir sebulan hilang dipercayai diculik pada 3 mei lalu ketika tido di apartmen yang disewa oleh keluarganya ketika bercuti di Algarve, Portugal....

Kehilangan Madeleine ini mendapat liputan yang meluas dari pihak media British dan juga Europe i think....malah pemain bola sepak terkenal seperti Cristiano Ronaldo dan David Beckham juga membuat rayuan kepada sesiapa sahaja yang melihat Madeleine agar cepat melaporkannya kepada polis...dan juga....a reward of $2.5 million will be given to anyone that found Madeleine...

To find out more, go to this website: http://www.findmadeleine.com/
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

0 Comments:

Catat Ulasan