Going 2 Moon: Kasi Gegar Sikit...


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Kasi Gegar Sikit...

Ok...ader dua cerita yang aku nak cakap...dua2 pon pasal gegaran...yang pertama...hari nie berlaku gegaran di tenggara UK berdekatan dengan Kent....gegaran yang berukuran 4.7 skala richter tue berlaku pada pukul 8.19 pagi nie (3.19 ptg waktu Malaysia)...tapi kitaorang kat Birmingham nie tak rasa pon gegaran tue...yerla sebab Kent tue jauh nun di bawah London...lebih kurang 196 miles atau kalau naik kereta lebih kurang 3 jam setengah baru nak sampai...

Kawasan gempa bumi

Pastu nie nak cakap pasal gegar kedua....pelajar AF yang terkenal dengan tagline 'Kasi Gegarrrr sikit...' telah terkeluar dalam konsert mingguan AF pada minggu ini...erm ok jugak kot dia keluar sebab aku tak minat dia pon....walaupon ader suara yang powerful tapi ntahla...dah aku tak suka, nak wat camna...tapi aku tak tengok lagi konsert minggu nie...tengah donlod sebenarnya...esok pagi baru bley tengok...so tak bley nak komen lelebih...pepun aku terkejut bila aku check website AF tadi (11.30 p.m waktu UK, 6.30 a.m waktu Malaysia), Aswad berada di tangga pertama carta undian dengan 30% manakala di tangga kedua adalah Candy dengan 15%...apa sudah jadi...arrgghhh tensennya...aku takmo AF dapat seorang lagi juara seperti tahun lepas...sudahla nyanyi tak sedap, tarian pon keras....


Sebelum Konsert

Ebi 17%
Dafi 17%
Aizat 14%
Shawal 13%
Heliza 10%
Aswad 10%
Candy 10%
Mila 9%

Selepas Konsert
Ebi 17%
Aswad 14%
Mila 13%
Candy 13%
Dafi 12%
Heliza 11%
Shawal 11%
Aizat 10%

6.30 pagi hari ahad...
ASWAD 30%
CANDY 15%
EBI 14%
SHAWAL 14%
DAFI 9%
MILA 9%
HELIZA 9%


Sumber : SultanMuzaffar
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

1 Comments:

At April 30, 2007 12:00 PTG, Blogger Juezura said...

salam Bob...teringin asam pedas ke bob?? heheh kak long nampak komen Bob kat entri kak long yg lepas . anyway..selamat study yer ...good luck !!

 

Catat Ulasan