Going 2 Moon: New Style Perhaps...


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

New Style Perhaps...

semalam masa tengah2 study tue rasa mengantuk...so surf internet tatau nak wat aper, aku tukar template blog nie..template yang nie memang contrast la ngan template lama yang ader pistol tue pasal yang ini warnanya putih dan cerah...yang pentingnya yang ini konsepnya simple...

Pepun pagi nie aku sibuk kemas bilik...aku bukan boleh tengok bilik serabut nie...kalau bilik serabut, maka otak aku pon akan ikut serabut jugak....so aku kemas almari buku, laci meja, pastu buang mana2 surat atau apa2 yang dah tak guna....aku rasa nanti nak beli paper shredder sebab banyak sangatla kertas2 yang perlu dibuang...pastu bahaya la kalau nak buang bank statements, bills, receipts begitu saja sebab kat UK nie ader orang yang sanggup menggeledah sampah sebab nak ambil personal information macam no akaun bank, no credit/debit card, dan lain2...

Pepun tengokla bila next allowance masuk nanti...silap2 lain yang nak dibeli, lain plak yang dibawa pulang ke rumah..
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

2 Comments:

At April 28, 2007 12:40 PG, Blogger TeacherNunu said...

banyak kertas nak dibuang ke? jgn buang ..jual laa..mcm kat malaysia ada apek jual suragkabar .kat sana takde ke heheh

 
At April 29, 2007 3:25 PTG, Blogger Shunjike7 said...

sini apek suratkhabar takde...tapi tong recyle banyakla....

 

Catat Ulasan