Going 2 Moon


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Hari nie rumah aku bertukar menjadi tempat mesyuarat...lebih kurang 10-12 orang yang menghadiri mesyuarat tue...dan hanya seorang sahaja ahli rumah aku yang sertai mesyuarat tue...honestly cakap, aku tak suka...sebabnya rasa terkongkong dan tersisih di rumah sendiri...kalau setakat 2-3 orang tue okayla...atau pun datang hanya untuk menumpang tido...insya'allah aku tak kisah tapi kalau datang hanya untuk buat mesyuarat...aku memang tak suka...

Antara pokok yang berbunga kat uni

Dan sifat aku yang taknak kecilkan hati kawan, sanggup diamkan diri sahaja...malas nak cakap terus terang...dan hakikatnya bukan aku sorang sahaja dalam rumah nie yang rasa sama seperti aku...tapi dahla...benda kecik aje tue...so aku amik keputusan nak pi belaja kat Uni dengan harapan bila balik dari uni, mesyuarat tu dah habis...tak sangka plak Amar ngan Hairi pon nak pegi uni jugak....heh at least ader geng nak belaja...

Yang si Ruslan plak, memula kata nak pegi city centre nak beli barang...but then he made a decision to join us...so kitaorang pergi le belaja kat uni...Rafizol plak kitaorang tak ajak pasal ingatkan dia tak bangun tido lagi...yerla selalunya pepagi kalau tak dengar dia dok dung dang dung dang buat bising memang tak sah....so nasib ko la duduk dalam bilik sepanjang hari nie...

Kawasan berumput depan library

Pastu yang klakarnya kitaong berempat bila dah sampai kat uni tue, cari tempat untuk belaja ajer dah sejam...memula pegi kat Nuffield tapi tutup...pastu pergi ke Learning Centre tapi lepas tawaf satu building tue, still takde bilik yang kosong...pastu ke ke Avon Room plak tapi pintu berkunci...then decide to study kat library...tapi bila dah sampai depan library, kitaorang decide untuk belaja kat atas rumput depan library...sebab library panas...pastu kat atas rumput tue kitaorang aje yang belaja bawah pokok....orang putih semua duduk bawah matahari...pendek kater dalam masa sejam kitaorang mencari tempat untuk study, kitaorang dah pusing satu uni...

Pastu belaja dalam 2 jam, tutup buku dan pi jalan2 kat city centre...
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

0 Comments:

Catat Ulasan