Going 2 Moon: Makan-makan


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Makan-makan

Piknik yang dirancang semalam dibatalkan sebab cuaca mendung...lagipon hari nie agak sejuk jugak so kalau buat piknik, tak best sangatla....so kitaorang buat makan2 kat rumah Wan ajer kat Jarratt Hall kat Selly Oak....

Tapi kesian kat Wan yang tertunggu-tunggu kehadiran kitaorang sebab tak bagitau ngan dia exact time kitaorang akan sampai, cuma cakap lepas asar....well pukul 8 malam pon lepas asar jugak kan....hahaha....dan terima kasihla kat Wan sebab buat makan2...tapi betul ke ko yang buat makan2?

Pagi semalam memula aku pegi bank kat uni sebab ader hal....dan juga nak jumpa Aishah sebab ader hal jugak....pepun thanks to Aishah who help me solving my problems....lepas settle kat uni, aku ajak Hairi pergi Northfield sebab nak beli barang sikit....but then Ruslan and Amar pon ikut jugak...

Dan kat Northfield tue, Ruslan and I ended up buying something that i would say as 'membazir'....hahahah itu adalah atas rasukan aku....but the truth is, aku dah lama nak beli 'benda' tue tapi tak syiok la beli sorang...so aku rasuk la Ruslan supaya beli jugak 'benda' tue ngan aku....by the way, don't think anything negative about that 'benda'....
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

2 Comments:

At April 12, 2007 7:16 PG, Blogger MAAK said...

ala bob, tak diiktiraf makan makan lagi ke? aku sorang buat 2 menu, banyak kan? apa 'benda'?

 
At April 17, 2007 7:55 PTG, Blogger Shunjike7 said...

yerla....kira makan2 la tue

 

Catat Ulasan