Going 2 Moon: Study? Naaa...Just Forget About It


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Study? Naaa...Just Forget About It



Aku dah cakap...yo yo aje aku cakap nak belaja masa cuti nie...dah tiga hari dah aku start cuti tapi apa aku buat?...lepak depan tv aje...layan season 7 citer Charmed...best woo...dulu2 masa aku sekolah suka giler tengok citer Charmed nie...pastu dah tak ikut sangat citer nie bila masuk Intec Shah Alam...pastu bila datang UK nie baru la dapat tengok balik citer nie...skang nie kat sini tengah tayang season 7...so aku tak sabar nak tunggu season 8 iaitu season final untuk Charmed...

L-R : Phoebe, Piper, Paige

Pastu skang bebudak rumah aku tengah giler tengok citer American Next Top Model...hahaha biasala bebudak lelaki...nak tengok model2 yang cun...tapikan dalam citer tue bukan semua pon cantik...ader 2-3 ajer muka yang bagi cantik...yang lain tue biasa2 aje...kalau cantik pon sebab pakai mekap...pastu ditambah dengan cahaya flash kamera, tue yang derang semua nampak cantik tue...

Aku ingat nak cakap pasal konsert AF5 minggu 3 tapi macam malas plak...tengokla esok kalau aku rajin, kalau aku tak sibuk belaja...aku akan cakap pasal AF5 ok.

*Credit to Wikipedia for the pictures
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

3 Comments:

At April 04, 2007 6:23 PG, Anonymous Tanpa Nama said...

eyp..ko tau tiap2 ari aku msti tgk top model tu..peberet abes!haha..dak pompuan pon ske tau!ko jgn xtau..

 
At April 04, 2007 8:16 PG, Blogger MAAK said...

aku tatau la antm skrang dah cycle berapa, tapi aku tatap terbayang bayang naima... ngeh ngeh

 
At April 04, 2007 3:14 PTG, Blogger Shunjike7 said...

elly -> aku tengok ANTM tue pon sebab bebudak rumah aku layan...kalau tak, jangan harapla aku tengok

azwan -> naima tue memang cun woo...tapi kalau dia berambut panajng lagi best kot...:)

 

Catat Ulasan