Going 2 Moon: Hari Nie


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Hari Nie

Hari nie aku rilek ajer...cuma ader 2 kuliah dan satu example class....tapi aku ponteng example class tue sebab aku tak buat lagi assignment tue...dan kalu aku masuk pon nanti mulut ternganga aje pasal tak paham apa derang dok bincangkan....

so instead of going to example class, i'm off to computer lab to finish another assignment which is programming- c++....i still got 3 from 4 questions that due tomorrow...."Esah...ooo esah...dimanakah engkau....aku nak suruh ko ajar aku camna nak buat 3 soalan nie"..."apa? Ko ader di Subway!...la sempat lagi dia pi melantak....takpala...aku setia menunggu ko kat lab nie"....yerla anak murid kenala tunggu cikgu... takkan la cikgu yang nak kena tunggu anak murid plak...tapi pandai sangatkah dia dalam programming sehingga aku kena belaja dengan Esah?.....hahaha bukan aper, dia dah siap dah semua soalan....so sure la dia paham camna nak buat c++ tue....

Then after i manage to finish half of the question, i'm going home cos i will finish the other half at home...entahlah...lagipon lebih selesa kalu buat benda2 camtu kat rumah sebab rileks sikit...so itu ajela cerita pembelajaran semalam....

Ps: ader banyak lagi citer semalam tapi aku malas nak taip....bley? lagipon kat dunia nie tak ader lagi ker komputer yg mampu extract isi otak aku nie dan terus publish jadi entry kt sini?
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

0 Comments:

Catat Ulasan