Going 2 Moon: Antara Fantasi Dan Realiti


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Antara Fantasi Dan Realiti

ala...hari ni takde salji pon...baru malam tadi berangan2 nak main salji pagi nie...alih-alih salji dah cair...nak buat camna...bangun tido masa matahari dah tegak kat kepala...tapi itu bukan bermakna aku bangun lambat tau...pukul 9 pagi kira lambat ke?....awal la tu kan kalau nak dibandingkan dengan hosmet aku, si hairi yang bangun tido paling awal pukul 10...jangan tak tau plak yg skang nie kat UK matahari terbit pukul 6.15 pagi....awal kan?...subuh pon awal...pukul 4.30 pagi dah masuk subuh...so lepas subuh aku sambung la tido balik balik...sebab tue bangun tido lambat...

okla...aku nak citer pasal AF5 nie...mesti korang bosan kan bila cakap pasal AF...aku tau ader ramai yang tak suka AF...aku pon tak suka AF jugak...tapi dalam tak suka AF tue aku tetap tengok jugak...sebab lepas tengok AF tue aku bley mulakan sesi kutuk-mengutuk...eii suara macam kambingla...pakai baju badutla...gedik tahap melampaula...keji tak perangai aku?...tengok AF semata-mata nak kutuk orang...bley?

tanpa membuang masa mari mulakan sesi mengutuk...pertama sekali, sapala yang buat audition AF nie...telinga derang pekak ke?...ke tersumbat ngan tahi telinga sampai tak sedar yang suara bebudak AF tahun nie tak sedap langsung....at least kalau ader 2-3 orang yang suara sedap tue macam tahun lepas kira ok la lagi tapi tahun nie semua pon tak sedap...haiyoh...buat audition kat pusat karaoke kah?

pastu...perlu ker astro buat rancangan Debat AF tue?...buang masa, buang tenaga dan buang duit aje buat rancangan yang takder hala tuju tue...aku tak nampak keperluan Astro untuk wujudkan Debat AF...melainkan untuk meraih duit penonton melalui undi para penonton...

Pasal diari AF yang skang nie disatukan setiap hari menjadi sejam berbanding musim2 lalu...erm ok ker? aku rasa macam k.o je...ntah hapa2 yang derang tunjuk...lubang hidung nak tunjuk...tapak kasut nak tunjuk...adegan menangis nak tunjuk...yang masa2 derang buat latihan tue taknak tunjuk plak...kalau tunjuk pon aderla 5-6minit dari masa sejam tue...so seolah-olah yang derang nie tak banyak buat latihan tapi banyak main-main...agaknya sebab tue lah kot tayangan latihan tue 5-6 minit jer sehari...dan sebab tue jugak la dalam konsert sabtu lepas jadi macam pertandingan karaoke...semua pon hancur...kecuali ader la 2-3 orang yang walaupon tak sedap tapi lebih baik dari lain...

contohnya Aizad, Heliza dan Dafi...seperti yang Hattan cakap, 1/2 lagu terakhir je Heliza nyanyi sedap...1/2 lagu lagi...erm tk sedap...Dafi plak menghiburkan sebab ader penari latar masa dia nyanyi...suara pun okla...better than the rest of the other students...plus he's cute...no wonder la dia dapat undian tertinggi selepas konsert tue...Aizad plak lebih kurang macam Bob AF2...cepat semput walaupon aku dengar sedap jugakla...mungkin sebab aku suka lagu yang Aizad nyanyi tue kot...

Pastu kan...tak habih2 pasal si Aswad ngan Fatin yang kena kuarantin tue...tak payahla nak tunjuk berulang kali pasal derang...aku rasa tak patut la derang dikekalkan sebagai pelajar AF...tak fair dengan other students yang bersusah-payah (bersusah-payah ke? macam bersenag-lenang aje) buat latihan untuk konsert pertama tue...dahla tak buat latihan...pastu tak buat persembahan dalam konsert...tup-tup dapat undian yang lagi tinggi dari pelajar2 lain...apa sudah jadi?...macamana ader orang2 yang mengundi sedangkan taktau macamana persembahan derang...hish pelik betul ...

waa dah panjang dah aku taip...heh kalau nak diikutkan...nak tulis lagi nie tapi aku kena buat assignment nie...so sampai sini ajela..lenkali aku kutuk AF lagi ok...
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

1 Comments:

At Mei 04, 2007 11:54 PG, Anonymous Tanpa Nama said...

suara heliza boleh tahan lah. tapi aku suke fatin gak walaupun die gaya berdangdut lebey.

 

Catat Ulasan

Links to this post:

Buat Pautan