Going 2 Moon: Tekanan Mental


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Tekanan Mental

Tanda-tanda untuk aku mengalami tekanan mental telah datang....sebab minggu depan aku ader 2 class test...walaupun itu cumalah class test yang menyumbang markah kurang dari 15% dari final marks aku tetapi tetap penting jugak....pastu ditambah 3 assignment yang due next week jugak menambah lagi ketensionan aku...

Ermm yang paling aku benci sekali subjek programming la...kena guna C++...bley naik hantu dalam kepala hotak aku nie sebab nak siapkan satu soalan....salah sikit jer terus error....memang bengangla...nak siapkan satu soalan pon amik masa berejam-rejam....last-last nak kena tanya jugak kawan2 aku yang dah siap...bila dicomparekan...salah aku cumalah letak tanda bracket kat tempat yang tak betul...eiii mau aku hempuk komputer kat situ jugak

Nampaknya aku akan berkurung ajela dalam bilik untuk study...tapikan dalam dua-tiga minggu nie...rumah aku senyap sepi ajer...kalu waktu siang tue senyap bley diterima la sebab semua orang ader kat uni tapi bila waktu malam aku rasa macam aku sorang ajer yang ader kat rumah...gelap gelita dan sunyi sepi rumah aku macam tiada berpenghuni...Amar ngan Ruslan takyah cakapla memang derang tue akan tido awal...tapi yang lain2 pon senyap ajer...

Tapikan...kalu time derang buat bising tue aku pon tension jugak...mana taknya....time aku tengah sibuk study la time tue la derang dok sembang gelak ketawa tak hengat dunia...tension aku yang mendengarnya...nak join tak bley sebab kena study dan siapkan assignment...nak tak nak kena la pakai headset dan dengar lagu kuat2 sambil baca buku...bila aku rilek2 takde mood nak study takdela plak derang nak sembang2...

ha nie nak citer pasal jiran bilik aku...a.k.a budak bilik sebelah bilik aku a.k.a rafizol...ha dia nie hobinya menyanyi...dari lepas subuh sampailah kepada waktu tengah malam akan mendengar suaranya menyanyi...bley kata setiap masa dia akan menyanyi...kadang2 tue sedap...kadang2 tue semput...tapi at least kalu dia nyanyi tue aku taula kewujudan orang lain kat rumah aku...
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

0 Comments:

Catat Ulasan