Going 2 Moon: Bongek Betul Aku Nie


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Bongek Betul Aku Nie

hahaha....keji punya Aishah...digelaknya kat aku...memang nak kena nie...siap la ko...tunggu je la bila ko plak yang kena nanti...aku akan gelak terguling-guling kat ko....

heeee gerammnya aku...dahla aku pakai baju hijau hari nie...bila-bila masa je nak tukar jadi Incredible Hulk....tapi kalu jadi Shrek pon ok jugak...sebab dapat kawen ngan puteri raja...muahahaha....

camnie ceritera nya...hari nie macam biasala aku pi lectures...so kelas programming komputer aku start kul 12 sampai kul 2 dan dari kul 2 sampai kul 3 plak lecture Number Theory tue la ...so oleh sebab aku takut tak sempat nak semayang zuhur...maka habis je kelas komputer tue aku ngan tergesa-gesa pi semayang zohor...pastu aku pon terkocoh-kocoh la nak pi lecture plak...termengah-mengah aku nie...alih-alih bila aku sampai kat dewan kuliah...sekali aku tengok kosong...hai apekehal nya plak...kelas kensel ke hari nie....tapi takpela...aku pon , masukla lepak dalam 5 minit dalam dewan tue...pastu aku call Aishah tanya apasal kelas kosong je...sekali dia gelak kat aku...kuat plak tue....heeee memang nak kena aishah nie...rupa-rupanya...kelas hari nie akan digantikan pada hari khamis nie...sampai habis semester nie...cisss...pastu aishah sempat lagi kutuk aku sebab ponteng kelas last week...sebab tue la aku tak tau yang jadual kelas hari nie akan ditukar...

buat penat aku je berlari-lari tadi...

ha pastu hari ahad Zaidi datang rumah aku...ekceli weekend lepas ada sesi ceramah kat Walsall selama 2 hari 2 malam...so petang ahad tue dia datangla menumpang rumah aku sebelum balik Nottingham...heh dah lama tak jumpa Zaidi...last sekali aku jumpa dia bulan Jun tahun lepas....pastu kitaorang sembang-sembang ajela...

pastu sebelum dia balik petang semalam...aku bawak dia pi rumah Aishah ngan Lana kat Selly Oak...nasib baik kelas aku semalam ader satu jer so dengan baik hatinya derang pon hidangkan lunch untuk aku ngan Zaidi...apalagi...pucuk dicita ulam mendatang....aku pon terkam...heheh...
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

0 Comments:

Catat Ulasan