Going 2 Moon: Mild Winter


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Mild Winter

Hujan ajer seminggu dua nie...salji tak turun-turun jugak...aku rasa harapan nak main salji tahun nie macam takder je...sebabnya winter kali nie tak sejuk langsung...

Well bukanlah panas melampau cuma suhu dalam winter kali nie tak mencecah bawah takat beku langsung...cuma sekali je masa sebelum krismas hari tu yang suhu jadi negative...selain dari tue semua pon atas takat beku... so kalu nak dibandingkan ngan tahun lepas memang jauh la bezanya... tahun lepas sejuk nya melampau-lampau...asyik negative aje suhu nye...

Bila dah hujan nie...nak keluar rumah pon malas je...minggu nie aku keluar rumah sekali je...hari jumaat lepas sebab nak pi semayang jumaat...kalu lah tak yah gi semayang jumaat...jawabnyer seminggu lebihla aku tak kuar rumah...asyikla terperam dalam bilik...aduh bosannye...

Cuti winter nie dah nak abis...tinggal seminggu je lagi...lepas tu aku jadi sibuk balik...dah takleh rilek2 lagi dah...nasib baikla aku nanti takder test test...kalu macam kawan2 aku kat universiti lain...abis je cuti dah ader test...lagila tak best cuti derang sebab nak kena baca buku...

Pepun aku kena usaha lagi nie...final exam dah nak dekat...tinggal 5 bulan je lagi...hadui...dah la semester lepas pon aku tak berapa nak faham sangat...nak kena kuatkan semangat nak studi nie...chaiyokk
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

0 Comments:

Catat Ulasan