Going 2 Moon: Tagboard And Storms


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Tagboard And Storms

Yeahuuu.... dah ader balik....setelah sekian lama menghilang tanpa sebarang berita...tup-tup dah ader balik...

Kesian kat blogger2 yang menggunakan ...semua pon terpaksa mencari tagboard lain...aku pon sama...memula install cbox tapi tak best sebab takleh nak reply....pastu bila jalan2 kat blog-blog lain...aku tengok ramai guna Oggix...so aku pon install la...tapi still tak sebest ...huhuhuh...dan aku still ader 3 tagboard kat sini...hambik ko...malas aku nak uninstall Oggix ngan Cbox tue...bukan tak der masa cuma ntah...rasa malas plak nak uninstall...yerla susah payah aku install...nanti la 2-3 minggu lagi bila aku rasa nak buang barulah aku buang...

Pepun tak kisahla...yang penting dah kembali....dan juga dengan berita terkini...iaitu setiap ahli yang ingin terus menggunakan ...perlu membayar yuran tahunan yang khabarnya cuma RM10...which means less than RM1.00 per month...wahh murah sekali....kalu orang kat Malaysia kata murah apatah lagi kitaorang kat UK nie yang sedang menggunakan duit Pound Sterling...huhuuhu...

Apatah la sangat RM10 setahun kalu nak dibandingkan dengan perkhidmatan yang bagi aku sangat memuaskan...cehh lelebih plak aku puji ...tapi betul apa...ramai kawan2 blogger aku kenal melalui ...seronok betul menjadi sebahagian dari ahli keluarga ...

Okay...maksud cerita kedua....skang nie kat Europe tengah kecoh pasal ribut...memang tengah ribut pon...semalam ya Allah...punyalah kencang angin bertiup....masa aku nak balik rumah dari uni....rasa macam nak melayang...bayangkan aku yang badan besar dan juga dengan berat berlebihan boleh rasa nak terbang ditiup angin apatah lagi kepada mereka2 yang kurus keding tue....memang aku tak tipu...

pastu kat berita tunjuk yang kat German perkhidmatan keretapi telah digantung disebabkan oleh ribut yang melanda nie...dan kat daerah aku nie...West Midlands...ader sesetengah kawasan bekalan elektrik terpaksa dipotong bagi mengelakkan sebarang kemungkinan buruk berlaku...pastu ader 3-4 perkhidmatan keretapi antara bandar yang terjejas...ingat kat Malaysia ajer ke yang banjir...sini pon banjir jugak...tapi alhamdulillah Birmingham nie tak teruk terjejas...

hah lupa plak nak cakap... ader satu bumbung stor basikal rumah aku yang tercabut...tapi tak teruk pon...cuma bumbung berlubang ajela stor basikal tue...kitaorang tak repot lagi katr landlord...tengoklah nanti...sebab bumbung tue tak jejaskan rumah kitaorang pon...

diam trak diam dah seminggu aku belajar di semester baru...memang tak terasala...begitu cepatnya masa berlalu...
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

2 Comments:

At Januari 23, 2007 9:01 PTG, Blogger TeacherNunu said...

ai kawan msjbox ku..sibuk study ekrkk

 
At Januari 26, 2007 2:42 PTG, Blogger Shunjike7 said...

skang nie takder la sibuk sangat sebab baru bukak semester...

 

Catat Ulasan