Going 2 Moon: Merdeka


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Merdeka

hahaha....aku dah merdeka....aku dah merdeka dari kerja rumah yang bertimbun-timbun pada minggu nie...semua pon aku dah hantar...last sekali aku hantar tengahari semalam...

tapikan....lagi dua minggu aku akan start meraung....sebabnya aku ader 2 class test pada minggu tue....dan juga kena hantar 3 assignments...sedihnya menjadi pelajar universiti nie...segala-galanya perlu disiapkan sendiri...nota pon perlu di cari sendiri...rindunya zaman persekolahan....segala nota disuap terus masuk ke mulut...homework plak tak susah sebab bila buat latihan segalanya berpandukan contoh yang soalannya hampir sama....ngeee....atau jawapannya bley di cari dalam buku teks...

ini kalu kat universiti...mana ader buku teks...buku rujukan aderla...itupon untuk cari satu jawapan kepada satu soalan kena bukak 2-3 buku....itupon kalu nasib baik jumpala jawapan tue...kalu tak melangut la tengok soalan tue lama-lama....
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

0 Comments:

Catat Ulasan