Going 2 Moon: Terkena Virus


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Terkena Virus

heh...aku dah terkena virus....ngeh ngeh ngeh....nie semua cik Nurul punya pasal....ade ke patut dia sebarkan virus...tapi takpe...oleh sebab saya mempunyai antibodi yang sangat kuat...maka saya mampu melawan virus yang cik Nurul kasi....

maka oleh itu...bersedialah wahai cik Nurul...saya nak lawan cik Nurul nie...memperkenalkan.....NO-DA-ME
yer cik Nurul...inilah binatang peliharaan yang saya pilih...iaitu seekor labah-labah bernama Nodame.....ngah ngah ngah...







kenapa saya pilih labah-labah....
  • dia ader lapan kaki
  • dia sangat comel
  • dia bley bertukar menjadi superhero
  • dia sangat pandai menganyam, jadi kalau malam raya tue bley mintak tolong dia anyam ketupat
  • bley mengurangkan bilangan serangga-serangga yang berkeliaran/berterbangan di rumah
ha...amacam puas hati tak cik Nurul?....ha pasal nama Nodame tue...saya amik dari satu watak kat dalam citer drama jepun...Nodame Cantabile....memang kelakar giler citer jepun tue ....naik senak perut saya dan labah-labah saya ketawa bila tengok citer tue....

Pastu...ingat nak sebarkan virus nie kat orang2 lain...tapi bila pikir-pikir balik...malas pulak rasanya....sebab kang kalu bagi virus nie kat orang tue...orang nie terasa....kalu bagi virus kat orang nie...orang tue terasa...so susahla hidup kalu jadi orang glemer nie (ceh perasan giler)....so susah2 aku tak bagi virus nie kat sesapa pon...tapi kalu korang nak juga memelihara binatang peliharaan macam aku nie....ha ikut la panduan kat bawah nie...(panduan nie pon aku copy and paste dari cik Nurul ajer...)

  1. Pergi ke website ni : http://bunnyherolabs.com/adopt/
  2. Ada beberapa pet kat situ.So choose one k.
  3. Next, korang kena customize pet korang tau.Letak la kaler ape ape...
  4. Finally. tekan finish.
  5. Nanti akan appear html codes.Korang copy and pastekan di blog


« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

2 Comments:

At Mac 18, 2007 10:49 PG, Blogger TeacherNunu said...

ahaka haakass..kelaka la ..leh ke nak mintak tlg nodame anyam ketupat :)):)):P

p/s: dah bagi dadh nodame makan:_

 
At Mac 18, 2007 7:27 PTG, Blogger Shunjike7 said...

hahaha....itula kehebatan nodame...bley menganyam ketupat...

 

Catat Ulasan