Going 2 Moon: I'm backkkkk


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

I'm backkkkk

Yoshhh....minna.......i'm bacckkkk

Ahn-nyong-ha-se-yo......

Yer aku kembali menulis dalam persada blog nie.....dengan rupa blog yang baru...dengan semangat yang baru....segala-galanya barula....tapi tulisan aku tetap maintain....
Selepas hampir sebulan setengah aku tutup blog nie, skang aku bukak balik....

Tapikan kalau korang perasan la kan....kau korang perati betul-betul....sebenarnya aku tak tutup blog pon....yang sebenarnya aku pindahkan blog aku ke tempat lain atau dalam ertikata yang lain aku tukar link blog aku nie...that's why if you notice below, i still posting an entry about my life in that 1 and a half month....and now i've decided to re-open this blog....

The reason i change the link of this blog....erm....first because the new version of blogspot agak bengong so menyakitkan hati je bila nak post a new entry....and the second reason is....something personal i would like to say.....

Pepun skang nie aku akan aktif berblogging semula....itupon kalau tak hangat-hangat tahi ayam la....dan kalau aku tak sibukla....almaklumlah second semester dah nak habis dah...yang bermakna final exam are coming soon....
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

0 Comments:

Catat Ulasan