Going 2 Moon: Tik-tok-tik-tok


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Tik-tok-tik-tok

Aku selalu mengeluh mengenai masa yang begitu cepat berlalu...yang memang tup-tup, la dah nak habis dah semester kedua di tahun 2 kehidupan aku kat universiti nie...rasanya seperti baru semalam aku start semester kedua nie tapi rupa-rupanya minggu nie adalah minggu terakhir dalam semester nie....

Tapi kan....sedey betul hidup aku sebagai budak maths...aku still ader 3 keje nak kena antar minggu nie...sampai minggu terakhir dan hari terakhir pon aku still sibuk siapkan homework....ish bengangnya....hosmet aku yang lain, rilek aje aku tengok....but takdela rilek sangat....Ruslan ader class test hari selasa...pastu dia dah start cuti pasal start hari rabu dia dah takde kelas dah...Pian, Rafizol ngan Hairi plak ader assignment project yang kena hantar hari khamis...hari jumaat derang dah start cuti...yang tinggal aku ngan Amar aje la....tapi Amar takde homework nak kena hantar minggu nie so dia pon dah rilek la...

so aku juga la yang paling merana...kelas tetap penuh macam biasa minggu nie....dahla kelas hari jumaat adalah hari yang paling banyak kelas....dari kul 9 sampai 5 petang kelas aku hari tue....dikala orang lain bersenang lenang di rumah, aku still struggle menyalin nota kat kelas....

so moga-moga ditabahkanlah hati aku nie untuk pegi kelas hari jumaat nie....sebab silap-silap aku akan cancel kan kelas aku sesedap hati aku aje...muahaha
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

3 Comments:

At Mac 26, 2007 6:44 PG, Anonymous Tanpa Nama said...

lumrah department maths kot. aku pun tepikir buat cuti sendiri jumaat nanti, haha.

 
At Mac 26, 2007 4:29 PTG, Blogger Shunjike7 said...

jom kita bercuti hari jumaat nie....muahaha

 
At Mac 26, 2007 6:36 PTG, Blogger MAAK said...

jom start cuti hari ni la... meh la melawat ke blogspot aku, akhirnya! bagi la komen skit, apa yang patut dibetulkan. aku tak reti la nak buat template canggih canggih leh letak background sendiri ni.

 

Catat Ulasan