Going 2 Moon: Cucur Jagung


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Cucur Jagung

Cerita hari nie...err...takde apa yang menarik....dimulakan dengan waktu pagi...lepas subuh, tidur balik (manala rezeki nak datang dekat dengan aku)....pastu terjaga tengok2 dah pukul 8.30 pagi...aku ader kelas pukul 9 so dah lambat maka aku amik keputusan untuk ponteng...

so lepas mandi-manda...turun dapur nak masak cucur jagung as a breakfast and also as 'bekal' for lunch since i thought i would going home late evening today...so okla...sambil bernyanyi riang ria memasak kat dapur...dokla suap sebiji-sebiji cucur tue masuk mulut....bekal dalam tupperware ader...bekal dalam perut pon ader...last-last bila aku check jam...eh dah pukul 9.45 pagi...

bang...thats it...i won't go to uni at all today....cos i got a lecture at 10 a.m...and it's already too late for me...so i make a decision to bring the cucur that i already put in a tupperware into my room...and i ate it while i finishing my homework which due tomorrow...

so today, i just sat in my room trying to finish all my homework that due this week....sambil dok makan cucur jagung...nyum nyum...

Ps: hari nie, landlord rumah aku datang potong rumput kat backyard...dan juga datang baiki paip kat dalam bilik mandi tingkat atas yang telah bocor sehingga menitik ke tingkat bawah melalui siling...hebatkan landlord aku....from a gardener to a plumber...and don't be a surprise...he can be a house contractor too...
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

2 Comments:

At April 09, 2007 2:05 PTG, Anonymous Tanpa Nama said...

cucur jagung tu, guna jagung yg dalam tin tu ke?

macam beshh jek!

 
At April 17, 2007 7:49 PTG, Blogger Shunjike7 said...

ha'ah...guna jagung dalam tin

 

Catat Ulasan