Going 2 Moon: Nothing Today


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Nothing Today

Macam tajuknya...macam itu jugakla entri nyer...takder aper yang nak diceritakan hari nie...cuma baru je habis tengok filem seram kat tv...see, i'e told you...aku kater nak belaja tapi dok la jugak menghadap tv tu kan...camna nak buat, mood nak belaja tue tak datang lagi la...yang datang mood nak berehat...

So tadi tengok filem seram 'Nightmare At The Elm Street'...mengenai hantu yang bernama Fred Krueger yang ingin membunuh anak2 kepada pembunuhnya dahulu...tapi cara dia nak bunuh orang tue pelik sikit...sebab hantu Fred nie hanya keluar dalam mimpi orang yang dia nak bunuh...so susahla kan nak mengeak daripada hantu nie kecuali kalau orang tue tak tidor dan tak bermimpi...

pepun seram jugakla filem nie...kalau tak disebabkan Hairi teman aku tengok filem nie, tak dapatlah aku nak tengok filem nie pasal seram...yerla aku mengaku, aku nie penakut...walaupun aku suka sebenarnya tengok citer hantu...pastu yang lagi suspennyer, tengah2 tengok citer seram nie, tetiba ader orang tekan loceng rumah aku....hish dahla tengah takut pastu aderla plak bunyi loceng rumah...hiks nasib baik Rafizol turun bawah bukak pintu, kalau tak nasibla orang tue duduk kat luar ajer pasal aku ngan Hairi takut nak bukak...

yerla tengah2 malam nie sapa la yang dtaang rumah nie...hadui...tapi rupa-rupanya Wan yang datang...heh buat takut orang ajela ko nie Wan...kalau nak harapkan aku ngan Hairi,jawabnyako duduklakat luar tue sampai pagi esok....muahaha...
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

2 Comments:

At April 03, 2007 6:05 PG, Blogger Azwan Kader said...

aku ingat korang dah tahu aku nak datang. pagi tadi pun ruslan tekejut beruk tengok aku kat ruang tamu korang. nasib baik dia tak katok aku...

 
At April 04, 2007 3:20 PTG, Blogger shunjike7 said...

kitaorang memang taktau langsung ko nak datang sebab rafizol tak bagitau kitaorang pon...

 

Catat Ulasan

Links to this post:

Buat Pautan