Going 2 Moon: Boring


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Boring

tengah boring-boring nie tak tau nak watper...maka aku pon merapu raban la kat sini...skang nie takde kelas...pukul 2 nanti baru ader kuliah sampai kul 3...so sambil menuggu nak masuk kelas...lepak2 depan komputer...pergi nyebok kat blog2 orang lain...

petang nie pukul 7 ader usrah kat bilik wan...tak sure lagi nak pi ke tak...macam malas nak pergi sebab sure balik lewat punya...tapi kalu tak pergi pon tak buat apa jugak kat rumah...erm tengoklah kemungkinan besar aku pergi kot...tapi bukan leh caya sangat mulut aku nie...mulut kata lain, hati kata lain...kalu nak pergi usrah, mulut ngan hati kena jalan seiringan...sebab kalu pergi tapi hati tak ikhlas tak guna jugak...

*sambungan....

erm cerita petang tadi...usrah telah dipercepatkan ke pukul 4 petang bertempat di Nuffield Building kat uni...hasil usaha aku dan Ruslan yang mintak pian awalkan usrah dan juga tukar tempat usrah...atas alasan Ruslan ader briefing Spain pukul 8 malam dan juga aku kena siapkan homework...so aku pon pi la usrah petang tadi...rileks giler urah tadi...makan2....sembang2 kosong...makan2...baca Quran...makan2...sembang2 ilmu...makan2 balik...topek bentangkan dia punya tugasan...makan2...sembang2 kosong...kemas tempat usrah tue...semayang asar jemaah...ha rileks tak...banyak makan dan sembang2 dari pengisian ilmu...bagi aku la walaupun realitinya banyak juga sembang2 ilmu...

waktu malam...erm homework aku dah siap...pastu briefing Ruslan pon sekejap ajer...yang selebihnya derang masuk bilik aku nak buat meeting untuk percutian waktu summer dan juga cuti winter akan datang...pastu lepak depan tv tengok movie Steven Seagal-"Half Past Dead"...
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

5 Comments:

At Mac 30, 2007 2:02 PG, Anonymous Tanpa Nama said...

bob..aku ingat xleh comment klu bkn blogger..aku bace jela..huhu..bler nk gosip2 af..ritu ko tegur,aku tdo.

 
At Mac 30, 2007 7:20 PG, Blogger MAAK said...

akhirnya tak buat kat bilik aku kan. takde la 'good reason' direvealkan. patutkah aku tanya pian apa good reason dia?

 
At Mac 30, 2007 1:09 PTG, Blogger zhi shu said...

ala bob, kata org kalau menda baik tu, abaikan nawaitu iklas ke tak..buat jerk..janji menda baik..baik juga hasilnya

wah hebat komen aku..haha caio

 
At Mac 30, 2007 7:03 PTG, Blogger Shunjike7 said...

anonymous - ermm macam kenal tapi siapa ek kamu?

wan - hahaha itu semua adalah angkara aku dan ruslan yang gigih berusaha mintak kat pian supaya dicepatkan waktu usrah dan ditukar tempatnya ke nuffield

 
At Mac 30, 2007 7:03 PTG, Blogger Shunjike7 said...

misskasut - yer, betul tue syu

 

Catat Ulasan