Going 2 Moon: Good Friday


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Good Friday

Hari nie adalah Good Friday....salah satu tarikh penting dalam agama Kristian...takde kena mengena ngan aku pon....tapi saje je nak tulis...

Dapat sms dari Pian...dia kater dia balik hari isnin nie...minggu nie dia ader spring camp kat Surrey...sepatutnya semalam dia dah balik tapi rasanya dia pi melencong rumah kawan2 dia kot...

Yang bestnyer kat UK skang nie adalah cuaca semakin panas dan hari cerah sepanjang hari...tidak lagi gloomy seperti dalam 2-3 bulan lepas...rasa macam ceria sikit kalau keluar rumah tue....dan tak perlu la asyik nak terperap dalam rumah ajer
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

0 Comments:

Catat Ulasan

Links to this post:

Buat Pautan