Going 2 Moon: Was I?


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Was I?

Hahaha....bila aku baca mesej yang ditinggalkan oleh Amir kat msjbox, baru aku perasan yang kebelakangan nie aku asyik cerita pasal masak dan makan aje....a'ahla....betul jugak kan....tapi itu ajer yang aku buat kebelakangan nie...skang nie kan tengah cuti...so dahla tak pergi bercuti ke mana-mana...so bila bosan2 dok rumah tue....masak dan makan ajela keje aku (don't ask bout my revision for exam)....lagipon aku memang tengah kemaruk nak makan masakan Malaysia...so nak taknak kena la masak....

By the way, hari nie Ruslan dah bertolak ke Spain....tapi bukan untuk cuti-cuti Spain yer...dia pergi sebab untuk buat kerja luar untuk salah satu subjek yang dia amik tahun nie....macam kaji pokok2 dan binatang2 kat Spain tue...dia pergi selama seminggu sampai khamis minggu depan..
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

2 Comments:

At April 16, 2007 9:39 PG, Blogger TeacherNunu said...

kat sana da maggi tak ?

 
At April 17, 2007 7:57 PTG, Blogger Shunjike7 said...

ader macam megi ader...Maggi, Indomie, Cintan....pendek kater kalau poket kering, makan megi ajerla

 

Catat Ulasan