Going 2 Moon: Berjemur


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Berjemur

Hari nie aku gie study kat campus...sebabnya kalau aku duduk kat rumah memang aku akan susah nak study...bukan tak bley study lagsung tapi susahla...sebabnya banyak dugaan woo...tv...katil...laptop...semua tue boleh membuatkan aku lalai...so aku gigihla mengayuh basikal untuk study kat uni...

Dah lama tak datang menjenguk ke uni...still macam tue jugak...cuma bezanya skang nie banyak orang putih yang duduk berjemur...tempat kegemaran?...semestinya kawasan berumput didepan library...macam tahun lepas jugak asal masuk ajer musim bunga ngan musim panas, orang putih dah start berjemur...dan macam aku cakap, hanya orang putih saja yang berjemur...orang yang bukan kulit putih takdenyer nak berjemur...termasukla aku...taknak la aku hitamkan kulit aku yang dah sedia hitam nie...kalau orang putih duduk tengah panas, aku duduk bawah pokok...

Pastu hari nie bukan aku pi study kat library pon...library tue panas...ader ke dah masuk musim bunga still lagi nak pasang heater...mana tahan...ntah bila lah derang nak tutup heater tue aku pon tatau...so aku study kat Nuffield...selesa sikit sebab tak ramai orang...dan yang pentingnya tak panas...
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

0 Comments:

Catat Ulasan