Going 2 Moon: Please and Thank You


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Please and Thank You

waa aku tension....aku tension pasal aku rasa jikalau tiada aral melintang, aku akan kena repeat paper exam yang aku amik pagi tadi....adoiii tak bestnyer....memang teruk giler aku jawab tadi....kalau orang lain aku tengok paling kurang guna 2 answer booklets, malah ader yang sampai 4 answer booklets.....aku plak cuma guna 1 jer answer booklet....so korang bley agak ler sendiri betapa teruknya aku jawab paper exam pagi tadi....

Pastu habis jer exam pagi tadi, balik rumah masak lunch dan terus makan dengan lahapnya....sebab aku tension bebenor....jadi kalau mengikut dari saiz badan aku, aku rasa aku selalu tension....bila tension ajer makan....sebab tue aku jadi sihat....

Habis makan terus layan konsert akhir akademi fantasia....hahaha.... konsert akhir nie bagi aku tak best dan bosan sebab lagu2 semua tak sedap....tapi nasib baik ader Mila and Candy yang perform agak baik...Ebi plak walaupon nyanyian tak berapa sedap tapi dari segi persembahan dia sangat best....paling bosan sekali pada sesi pengenalan para pelajar yang ader pancaragam, pembaling bendera dan juga cheerleaders yang very tak perlu dan hanya mengundang kutukan dari aku....eh bukan dari aku ajer, Hairi ngan Amar pon cakap macam tue jugak....

Yang penting sekali Aswad tak menang....yessss....dan Juara AF buat pertama kalinya menjadi milik pelajar wanita iaitu Mila....akhirnya penonton2 AF yang rajin membuang duit mengundi membuat keputusan dengan bijak dengan memilih Mila sebab dia memang deserve pon menjadi juara berdasarkan bakat nyanyian dia....so tahniah kepada Mila...

Hari nie kakitangan kerajaan mendapat khabar gembira....gaji semua kakitangan awam akan dinaikkan diantara 7.5% dan 35%...elok la tue....sebab dah lama orang gomen tak naik gaji ...tapi kan...aji naik, harga barang2 dapur pon naik...so aku rasa takdela berita gembira sangat pon gaji naik....yang pentingnya, elaun biasiswa taknak dinaikkan ke? :)
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

1 Comments:

At Mei 22, 2007 7:26 PTG, Blogger MAAK said...

aku pun rasa cam kena repeat ja paper 1B aku...seriau.

idea nak bw masuk band tu ok tapi yang hampehnya bawak masuk band 'st john'? tahula aizat tu x-stjohn. sound memang cam budak skolah rendah punya band.

 

Catat Ulasan