Going 2 Moon: Satu Kosong


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Satu Kosong

Sebentar tadi baru ajer habis perlawanan akhir FA Cup diantara Chelsea yang menentang Manchester United yang mana dimenangi oleh Chelsea....satu kosong....yeayyy....walaupon aku bukan kipas-susah-mati pasukan Chelsea tapi tadi aku sokong Chelsea....kenapa? entahla....sebab aku tak suka Heinze dan lebih suka Lampard kot....hahaha....

Tapi sebenarnya game tadi bagi aku bosan ajer....tak dramatik pon....ataupon mungkin sebab aku tak minat bola kot....tapi tak kisahla sebab pasukan pilihan aku menang hasil jaringan Drogba dalam masa tambahan....tapi sayangnya aku tak tengok kat tv sebab pi toilet....huhuhu....bila aku terpaku depan tv taknak plak sumbat bola masuk gol....bila aku terhegeh2 pi toilet, masa tue la dia nak sumbat gol...so tengok replay ajela....

so the official result is Chelsea 1 - Manchester United 0
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

0 Comments:

Catat Ulasan