Going 2 Moon: Pindah Bilik


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Pindah Bilik

Hari nie harijadi kakak sulung aku....so happy birthday kak...semoga panjang umur dan dimurahkan lagi rezeki tue supaya dapat selalu belanja adikmu ini makan....hahaha...walaupon kak aku tue tak baca blog aku nie (harap2 dia takkan jumpa dan baca blog aku nie)....

Ok so hari nie kitaorang bertukar bilik...so hasil daripada undian yang dijalankan 2 bulan lepas, mulai hari nie aku akan masuk bilik Amar, Amar masuk bilik Ruslan, Ruslan plak masuk bilik Hairi dan Hairi plak masuk bilik aku....Rafizol ngan Pian akan stay tak tukar bilik sampai tahun depan atas sebab2 tertentu ( sebabnya Rafizol malas nak berpenat lelah bertukar bilik dan takde sapa nak tukar bilik ngan pian)....jadi daripada bilik paling kecik dalam rumah nie, aku akan masuk double bedroom....nama aje double bedroom tapi aku dapat katil single jugak...

Sehari suntuk hari nie kemas bilik ajela...pastu tukar kedudukan perabot supaya bilik nie nampak lagi luas...by the way, bilik Amar nie still menghadap jalan besar so kalau bukak tingkap tue still bunyi bising dari jalan tue....
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

0 Comments:

Catat Ulasan