Going 2 Moon: Finally....


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Finally....

Alhamdulillah akhirnya musim panas dah datang....selepas beberapa minggu cuaca asyik mendung dan hujan, tapi skang nie dah bertukar....sepanjang hari matahari terik memancar-mancar....takperlu lagi memakai jaket bila keluar...dan tak perlu lagi duduk bawah duvet aje bila kat rumah....

Tapi yang tak syoknya skang nie sebab tak bley nak tido petang....sebab tingkap bilik aku nie petang2 menghadap matahari...so walaupon dah tutup langsir, still panas bilik aku nie....even bukak tingkap pon tak terasa angin....bunyi bising adela kalau bukak tingkap sebab depan rumah aku ade jalan besar....

Pastu sebab skang nie musim panas, maka siang akan lebih panjang dari malam....kalau di Malaysia, waktu petang adalah dari 2 hingga pukul 7 malam....skang nie kat sini waktu petang adalah dari pukul 2 hingga 9.15 malam....so memang takde canla nak tido petang...pepun aku gembira musim panas dah datang....
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

1 Comments:

At Jun 03, 2007 10:13 PTG, Blogger Azwan Kader said...

yahooo! tapi expect unexpected.. kan global warming skrang ni

 

Catat Ulasan

Links to this post:

Buat Pautan