Going 2 Moon: Part Time Job


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Part Time Job

aku nak announce aku dah dapat keje part time untuk cuti summer nie...yeahuu...bley buat duit....aku start keje semalam...nak tahu keje apa?...biar aku bagi hint...ader kaitan ngan germs, bacteria, infectant, detergent...ala-ala biologist lak bunyiknya...tapi takkan la aku keje jadi biologist plak...tak sesuai ok...err sebenarnya aku keje jadi housekeeping & cleaner...bukan kat hotel yer tapi kat hall university aku...kiranya majikan aku adalah university aku...ha walaupon keje tue ala2 tahap paling rendah dalam sesebuah organisasi pekerjaan tapi aku tak kisah...keje nie hanya sebagai part time aje...yang penting still bley buat duit...

so officially i'll announce that i won't going back to Malaysia this summer holiday...

And for tomorrow, i'm heading to London...untuk apa kena tunggu lepas aku balik nanti, aku cerita semuanya...aku pegi kejap aje...esok pegi, lusa dah balik Birm...so jumpa hari khamis nanti...
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

2 Comments:

At Julai 05, 2007 4:52 PTG, Blogger Unknown said...

bestnya london..bila la aku nak kesana...

 
At Julai 06, 2007 6:17 PG, Blogger Shunjike7 said...

tak lama lagi Air Asia nak buat penerbangan tambang murah ke London, so bley la datang...just simpan duit dalam 2-3 ribu, dah ok dah

 

Catat Ulasan