Going 2 Moon: Al-Fatihah...


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Al-Fatihah...

macam yang korang baca kat tagboard sebelah tue, adik lelaki kawan baik aku dah meninggal dunia semalam...takziah aku ucapkan kepada Hafez...semoga tabah dengan pemergian adiknya itu...

aku ngan Hafez nie kawan baik dari form 1 lagi masa sekolah kat Taiping....memang rapat sangat...masa sekolah dulu aku, Hafez ngan Shah...3 sekawan...saling kutuk mengutuk, mengumpat...even famili Hafez pon aku kenal jugak termasuklah adik dia tue...masakan tidak, semua peralatan subjek lukisan kejuruteraan kepunyaan aku, aku bagi kat adik lelaki dia tue sebab masa SPM, adik dia pon amik subjek tue jugak...disebabkan aku dah tak guna semua peralatan tue, aku bagila kat adik dia...dan adik dia nie memang aku dah tau dah dari kecik lagi ade penyakit diabetes...selalu berulang alik ke hospital...

apapun takziah lagi sekali aku ucapkan...semoga roh allahyarham dicucuri rahmat...

al-fatihah...
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

0 Comments:

Catat Ulasan