Going 2 Moon: Cuti


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Cuti

Hari nie aku amik cuti...yerla kan last weekend aku keje jadi aku amik ler cuti hari nie...memula plan nak amik cuti esok, tapi sekali dengar khabarnya esok ader keje banyak, so tukar hari cuti kepada hari nie...

Plan untuk hari nie sepatutnya pegi tengok wayang citer Transformers...so pagi nie pegi uni nak print voucher discount '2 for 1'...maksudnya beli satu tiket wayang, percuma satu tiket lagi...so ingatkan lepas tengok Transformers tue nak tengok filem The Simpsons plak...jimatla kan...

Disamping tue aku nak surf tenet...sebabnya tenet rumah aku ader masalah...dah 2 minggu kitaorang tak bley nak bukak certain website macam Utusan Malaysia, Ebay, email universiti dan ader lagila beberapa websites yang kitaorang tak bley nak bukak....asyik kuar 'error' aje....yang peliknya website lain bley plak bukak...laju plak tue...so bila pagi tadi pi uni, amik kesempatan la bukak websites yang kitaorang tak bley bukak kat rumah....

So plan nak pergi sepatutnya sebelah petang nie....tapi sebab menunggu terlalu lama (tunggu sapa tatau), aku dah jadi malas plak nak kuar....besides Ruslan pon dah tido....bila kejut dia kata tak jadi pegi...so aku pon ikut malas la nak pegi...buat penat aje pegi print voucher tue semua...

Lpeak depan tv ajela hari nie....lagipon sepanjang hari nie asyik hujan aje...kat Malaysia pon kuar berita kan pasal banjir buruk kat Britain...tapi aku kat sini ok aje...tak terjejas pon sebab bukan kat Birmingham nie yang banjir tapi kat Gloucesterhire nun (cara nak pronounce: Glostersheer)...kat Birm nie cuma asyik hujan ajo...
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

0 Comments:

Catat Ulasan