Going 2 Moon: Dari Seberang


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Dari Seberang

Sejak aku datang UK nie...entah apsal la aku suka bebenor dengar lagu dari negara seberang...Indonesia...la nie kan...playlist winamp aku kalu korang tgk mostly semua pon lagu Indon...dari 55 lagu...ader 1 lagu jepun...6 lagu Melayu...1 lagu France...1 lagu Korea...dan selebihnya lagu2 Indon...lagu omputih satu pon tarak...

Aku sendiri pon rasa pelik...itupon aku baru jer donlod 5 lagi lagu Indon dari tenet...bukannyer aku takder koleksi lagu english...bukannyer aku takder koleksi lagu melayu...ader berlambak sebenarnya koleksi lagu2 english ngan Melayu aku...ader 2 dvd lagi...itu tak campur yang dalam hard drive laptop aku lagi...tapi satu dvd tue ader kawan aku buat harta tak reti2 nak bagi balik...cuma skang nie aku asyikla dok dgr lagu Indon...

Mungkin aku angau kot ngan lagu2 jiwang Indon nie...pastuh mungkin jugak disebabkan kebanjiran pendatang Indonesia kat negara kita...maka aku pon dah jadi orang Indon...seb baik aku tak reti sangat cakap Indon...kalu tak silap2 kena tangkap ngan imigresen...huhuhu...apala aku merepek nie...

Tapi kebanyakan lagu Indon yang aku dengar nie semuanya dari artis lelaki berkumpulan...macam Radja...Ada Band...Samsons...Jikustik...Seventeen...Stinky...pastuh ader la 4-5 kumpulan lagi...aku rasa maybe ader nama2 kumpulan tue korang tak pernah dengar kan? Memula aku pon tak pernah dengar...tapi bila try donlod satu lagu dari kumpulan tue...aku dengar sedap plak...pastu aku cari la lagu2 dari kumpulan Indon tue...kalu macam Sheila on 7, Radja ngan Peterpan tue mungkin la korang dah kenal pasal banyak lagu2 derang yang main kat radio...

Pepun aku bley katakan yang berbanding ngan artis2 Mesia...aku lebey suka artis2 Indon...sebab lagu2 derang best2 belaka...kalu lagu2 artis berkumpulan kat Mesia...aku suka kumpulan2 lama macam Search...Wings...artis2 sekarang nie aku tak berapa suka sangat...pasal glemer jer lebey...suara ntah ke mana *ala macam bakal artis yang suara kene kepit ketam tue*
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

3 Comments:

At Julai 27, 2006 12:11 PTG, Anonymous Tanpa Nama said...

aku banyak lagu indon XD

 
At Julai 27, 2006 6:37 PTG, Anonymous Tanpa Nama said...

aku pon ske lagu indon
suke gile lagu demi waktu

 
At Julai 27, 2006 8:37 PTG, Blogger zhi shu said...

bob rupenya ramai gile reader blog kau ni..glamssss!!!

 

Catat Ulasan