Going 2 Moon: Bercuti


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Bercuti

petang tadi aku chat ngan Shimi...dia nak ajak aku pi bercuti kat luar negara...tapi kaedahnya dah beli tiket baru nak ajak...apala shimi nie...lenkali kalu nak ajak aku pi bercuti...bagitau ler awal2...bey ler aku plan...ini dah nak pegi baru nak bagitau...maka tak dapeklah den nak ngikutnya...kalu diikutkan...memang aku nak pi bercuti pon...dah bosan dah aku dok sini ha...dahler Birm nie takder tempat nak sightseeing...tempat shopping banyakler...tapi tetap Birm jugak di hati...Birm gak yang besh kan Ada kan...kan Eddie kan...bley shopping banyak2...pastu kena beli beg baru yang besar sebab beg yang dia bawak tue tak cukup nak isi barang yang dibeli...hahaha...takdela macam bandar mana ntah...yang tempat sightseeing takder yang besh...tempat shopping pon takder yang murah...bandar mana tatau...tak besh tul...

ermmm aku ingat cuti winter nie nak pi bercuti...tapi tataula nak pi mana...hiks matila aku yang dah pikir cuti winter padahal belum pon abis summer lagi...kalu winter lepas pi bercuti ke london yang maha buhsan itu (eleh..buhsan2 pon dah pusing london tue 4-5 kali dah)...so winter nie nak pi mana ek...takkan dalam UK sajor...bebudak lain aku tgk dah pi Italy la...Holland la...German la...Spain la...jeles tau...dah naik kapal terbang banyak2 kali...aku nie baru sekali naik kapal terbang...masa dari Mesia ke UK...so aku nie masih dalam Birm lagi...Ireland yang dekat tu pon tak sampai lagi...bila ek nak pi?...kalu winter best pi kawasan mediterranean....macam Spain, Italy, southern part of France...sebab tak sejuk sangat...kalu takpun pi main ski kat Switzerland...huhuu...berangannyer aku nie...



kalu tak jawabnyer aku bertafakur atau berhibernasi dalam duvet dalam bilik sajor la...hahaha...memang best duduk dalam duvet waktu winter...aih bestnyer waktu winter...cuma satu jer aku tak suker pasal winter...waktu siangnyer pendek...maka bila nak kuar berjalan2 tu...terpaksa aware ngan masa sebab takut terlepas masa semayang...

so ader sesapa ader cadangan untuk aku pi mana waktu winter nie?...untuk summer aku dah ader plan...autumn ader kuliah...pastu winter cuti...takder plan lagik...kalu nak join bley gak...tapi untuk BEBUDAK BIRM SAJOR...Warwick pon bley join aku...bebudak lain, sori ek...tak diajak...erm kalu nak pi bercuti...pi la sendiri-sendiri ek (matila aku kena kutuk ngan bebudak nie)
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

1 Comments:

At Julai 21, 2006 8:12 PTG, Blogger zhi shu said...

datang oz!!! :D

 

Catat Ulasan