Going 2 Moon: Backyard


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Backyard

Aku nak citer apa ha kat korang hari nie? Ontahler, aku pon takder nak citer apa kat korang. Tapi kan setelah 5 hari aku kat dok kat bilik baru nie, best gak. Walaupon kecik (kecik giler tapi still lagi comfortable for someone that have a same size as mine) aku suker ngan bilik nie pasal tingkap dier menghadap ke halaman belakang rumah yg penuh ngan lalang dan juga apa bende ntah kat belakang tue.

Tapi best sebab ader pokok2 besar kat belakang tue. So sejuk jer mata memandang. Lagipon oleh sebab tingkap aku nie menghadap ke belakang, maka aku bley bukak langsir dan tingkap luas2 sebab takder orang nak mengintai (hiks berangan nie ader orang nak mengintai).Bila dah bukak tingkap luas2, takdela panas sangat bilik aku waktu siang.

*beza betul belakang umah nie ngan belakang umah jiran sebelah. maafla pasal gambar tue kaler macam tue pasal amik gambar nie waktu senje dalam kul 9.45 malam. hiks, kul 9.45 baru nak maghrib!*

Cuma kalu la halaman belakang rumah tue bersih macam halaman rumah sebelah tue, bila hujung minggu bley ler buat bbq. Takpun sajer dok lepak2. Ini kalu dah penuh lalang, nak lepak apa nyer. Silap2 ader ulaq sawa tgh melepak kat belakang tue. Tapi, kat UK ader ker wujud ulaq sawa? Kalu kat zoo tue maybe la kot...
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

3 Comments:

At Julai 12, 2006 6:03 PG, Blogger zhi shu said...

nk tgk bilik baru!

 
At Julai 12, 2006 8:51 PG, Blogger Shunjike7 said...

bilik baru? ermmm tgklah esok lusa tulat tungging bila aku dah siap kemas bilik nie, aku amik gambar aku letak kat blog. ok?

 
At Julai 12, 2006 5:32 PTG, Blogger zhi shu said...

ok ;)

 

Catat Ulasan