Going 2 Moon: Cawan Dunia


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Cawan Dunia

Ya, sebentar tadik baru jer habis perlawanan akhir Cawan Dunia di mana pasukan yang aku sokong telah kalah dengan sepakan penalti 5-3. Dengan itu maka tertaballah Itali sebagai juara Cawan Dunia untuk tahun nie. Manakala Perancis plak dapat tempat kedua.

Nak wat camner...dah takder nasib...derang kalah pon sebab sepakan penalti jer...so at least ok la...lagipon pasukan kegemaran aku....Germany...dapat tempat ketiga....sebab dapat kalahkan Portugal...yeaayyy...at least derang tak malu la main kat negara sendiri...kira orait la dapat menang tempat ketiga...

Pastu nie pasal AF lak...walaupon aku tak balik Mesia...aku tetap concern bende tak berpaedah nie...pasal aku pon takder bende berpaedah nak wat...aku tak pueh atila...apsal la Diddy lak yang kene keluar...ish tak paham betul aku ngan peminat2 AF nie...daripada korang buang duit dok undi2 kat AF tue...baikla korang derma duit tue kat orang2 yang memerlukan...macam aku yg tgh sengkek nie...aku naik heran...apsal la si Haziq a.k.a Karam Singh Walia...Lot *of the* ter...ngan si Amirul tabung ayam tu tak kuar2 dari AF...hishh...bengangnyer...

Pastu kan...aku bengang gak tau ngan media2 kat Mesia nie...kalu pasal AF...bukan main lagi dok siar berita...tapi pasal AQ...takder satu pon berita pasal AQ...aku pon tatau apa yg dah jadi kat AQ...sapa pelajar2 dia...sapa yang dah terkeluar...ishh...setakat nie hanya sekali jer aku baca berita pasal AQ kat newspaper...by the way...korunk nie tau ker AQ nie aper...ala citer ala2 AF gak...tapi tayang kat TV9...pastu jangan tanya pasal TV9 pulak sudehhh...takkan masih tatau kat Mesia la nie dah ader TV9...

Pastu aku baca kat newspaper Utusan hari nie...polis tahan 500+ kereta kat JB...pasal derang buat race kat Linkedua...gilerr ah...drag race tue...cayalah...kat Mesia dah start dah bebudak buang masa...dengan cara nak membunuh nyawa sendiri...dan nyawa orang lain...hai...nie la pengaruh citer...contohnyer seperti...'pantas dan garang:apungan Tokyo'...telah di alih bahasa tajuk filem itu oleh budak nie...huhuhu...bley la keje ngan DBP selepas ini...sebagai pemangku pengarah DBP...

gambaq ihsan Utusan Malaysia

Oleh itu...berjumpa lagi kiter ngan Cawan Dunia...4 tahun dari sekarang...masa tu aku kat Mesia dah...insya'allah...dan juga...selamat bersara kepada Zidane dan Totti (Itali)...dan juga hai hai bye bye...kepada Diddy...
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

2 Comments:

At Julai 10, 2006 5:49 PTG, Blogger zhi shu said...

boboooooooooo...IM BACK!!!!
bob betol ker diddy dah kene kuar????!!!!
waaaaaaaaaaaaaa sepeninggalan akak, diddy kene kuar..waa sedeysedey sobsob :'(
bobo idop ngan baik?

 
At Julai 11, 2006 6:37 PG, Blogger Shunjike7 said...

aku idop ngan baik sajor...
yer, diddy have been voted out.

 

Catat Ulasan