Going 2 Moon: Werlkap


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Werlkap

Waaa, German kalah. Antara German ngan Itali, aku sokong *Mesia* German tapi German dah kalah 0-2 ngan Itali. Ish ish ish. Walaupon aku nie kaki bangku dan tatau apa pon pasal bola tapi at least aku ader gak pasukan yang aku suka seperti German. Apsal la German bley kalah kat tempat sendiri. Pastu kat stadium kegemaran diaorang plak tue iaitu Dortmund. Habisla rekod tanpa kalah German selama derang main bola kat stadium nie. Sebelum2 nie derang tak pernah kalah langsung sepanjang derang main kat Dortmund tue. Cuma derang ader seri sekali jer. Tapi kali nie derang dah kalah ngan Itali. 2 gol plak tu. Maka punahlah harapan German nak masuk final werlkap kat negara sendiri. Huhuhu.

*penyumbang gol kepada Itali, Alessandro Del Piero (no.7)

*pemain-pemain German yang kecewa

Hari nie plak Portugal lawan Perancis. So aku hari nie mintak-mintakler Perancis bley menang pasal Zinedine Zidane tu kan hebat katenyer. Aku nie takdela minat sangat ngan dier nie cuma aku teringat waktu aku form 1. Waktu tue nama Zidane nie heboh seantero dunia akan kehebatan dier menyumbangkan gol kepada Perancis sehingga mengalahkan Brazil pada game final. Dan tahun nie dia sekali lagi menjadi hero kepada pasukan negara dia semasa mengalahkan Brazil last week waktu quarter finals eventhough bukan dier yang menjadi penyumbat gol.
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

0 Comments:

Catat Ulasan