Going 2 Moon: Hujan


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Hujan

Alhamdulillah..hari nie kat Birm hujan lebat...tapi takdela lama sangat hujan...lebey kurang 1/2 jam sajor...tapi itu dah cukup untuk menurunkan suhu panas kat Birm nie...dah lamer tak tengok hujan lebat macam tadi...tapi sayangnya tak kelihatan pula akan pelangi...kalu ader pelangi, lagi best...so sekarang nie rasa nyaman jer...rasa macam duduk dalam air-cond...dan weather forecast plak cakap esok sampaila hari senin akan ader hujan...mintak2 la betul...hujan jer sampai senin...dan untuk hari selasa biarla cahaya matahari memancarkan sinarnya supaya dapat aku jalani kehidupan baru...

Dan untuk pengetahuan korang...nie adalah malam terakhir aku kat Tennis Court...mulai esok aku akan tinggal kat umah Esah...tapi entah kenapa aku rasa sayang plak nak tinggalkan bilik nie... rasa macam ader sesuatu...dah 9 bulan aku tido kat bilik nie...tapi nak wat camna...kontrak hall dah abes...terpaksa la pindah...
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

0 Comments:

Catat Ulasan

Links to this post:

Buat Pautan