Going 2 Moon: ayoyo


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

ayoyo

kalau semalam kat England nie mencatatkan suhu paling tinggi dalam sejarah-36.3 celcius- alhamdulillah skang nie tgh hujan...skang nie pukul 4.20 pagi...aku takleh tido sejak lepas subuh tadi...dan hujan start turun dari tghmalam tadi sampai sekarang nie...takdela lebat sangat tapi at least dapatla turunkan suhu kat sini...tapi aku still takleh tido...kenapa ek?...aku bukanla excited sangat dengan hujan nie sampai takleh tido...tapi entahler...sebab dah lepas waktu yang sepatutnya aku tido kot...ermm dari langit cerah bawak ke gelap pastu skang nie dah nak cerah balik....aku dok terkebil-kebil lagi...
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

0 Comments:

Catat Ulasan