Going 2 Moon: Musim Panas


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Musim Panas

Bila la musim panas nie nak berakhir ha...aku dah tensi dah nie...panas sangat...dah jadi ala2 Mesia plak...ehhh bukan sebenarnya...dah jadi ala2 kat gurun plak...panas sangat (panas lagi api neraka tue oiiii)...entahler...dalam dok tensi ngan musim panas nie...sebenarnya best gak musim panas nie...contohnya macam ermmm...dan ermmm (matila bagi contoh ntah hape2)...

Bila keluar rumah jer...aku dah bley tengok dah gaya hidup kat UK nie...yang lelaki ramai yang tak pakai baju...yang pompuan pulak walaupon pakai baju...tapi baju dalam saja kaedahnya...merasa la bersih mata aku...sebab tue la aku maleh nak kuar rumah...dahla panas...pastu ader plak 'pembersih mata' aku (bukan pembersih yang keje ngan Uni tue *sapa tatau*)...

Pastu...kalu musim panas nie...orang putih suka sangat buat barbeque...ala bukan orang putih jer yang suker wat bbq...orang yang verangan putih pon suke gak buat bbq...kat tepi tasik lagi tue...tapi buat bawah pokok...sebab takut hitam katanya...

Kat Selly Oak nie plak...banyak betul rumah2 yang sedang diperbaiki... maka banyaklah debu2 dan kotoran2 yang berterbangan...memang sesak napas la jadinya...seb baik bulu idung panjang (bukan bulu idung aku, tapi bulu idung kucing)...maka dapatlah menapis segala kotoran degil...

Aku sebenarnya takder apa nak cerita sebab tu la aku merapu raban sajor hari nie...
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

3 Comments:

At Julai 21, 2006 8:14 PTG, Blogger misskasut said...

entri ni lawaks..aku tegelak mengekek2 :P

 
At Julai 21, 2006 8:14 PTG, Blogger misskasut said...

Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

 
At Julai 21, 2006 8:14 PTG, Blogger misskasut said...

Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

 

Catat Ulasan

Links to this post:

Buat Pautan