Going 2 Moon: moooo


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

moooo

Motif letak tajuk macam bunyi lembu?...takder motif pon...sesajer jer letak sebab takder idea nak letak tajuk ape....Lagipon aku takder apa nak tulis hari nie...Cuma hari nie sangat panas...aku dah bukak tingkap sebesar-besarnya still lagi panas...haish...takder langsung angin...tapikan...huhuhu aku tetap maintain aktiviti harian aku...iaitu tido di petang hari...nak wat camna...dah terbiasa...pastu bila dah bangun tido tue...bila turun dapo...tengok2 dah ader bihun sup atas meja...terima kasih ler pada sesapa yang buat tue...maka lengkaplah aktiviti aku sehari-hari semasa cuti...makan-tido-makan-tido...yoshhh
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

0 Comments:

Catat Ulasan