Going 2 Moon: Sejuk


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Sejuk

Alhamdulillah hari nie hujan turun kat Birmingham nie...lega sesangat...dari pagi sampailah ke petang...cuaca mendung saja hari nie...maka suhu pon turun...tak rasa panas langsung hari nie...rasa macam duduk dalam air-cond sajer...kalu tak tue rasa macam duduk dalam oven...hiks matila bagi perumpamaan yang tak relevan...

jadi, apa yang aku hari nie? aku dok terbongkang saja atas tilam...yerla...peluang keemasan macam nie semasa summer susah nak dapat woo...sejuk jer rasa...tapi pagi tadi aku bangun awal dari kebiasaan...selalunya dalam kul 9 baru bangun...hari nie kul 7 dah bangun...cemerlang...cemerlang...

pastu hari nie aku masak nasi lemak...sambal ikan bilis ngan ayam panggang...bagi aku oklah...takdelah sedap sangat...lagipon dah aku yang masak...kang biler aku kate aku masak sedap...korang kater aku riak plak...mulut korang tue bukan leh caya sangat...

pastu ekceli hari nie kalu mengikut plan aku akan kuar gi shopping ngan Esah...hiks almaklumlah elaun utk next 3 months dah masuk...hahaha...kali nie awal lak elaun masuk...kalu tak tgh bulan baru masuk...sebab tue la ingat nak kuar shopping...aku janji ngan Esah nak kuar dalam kul 2 ptg...tapikan entah macamana...dalam kul 1.30 aku tertido selepas melantak nasi lemak...hahaha...matila kebuncitan...padahal aku siap warning kat dia suruh siap awal jangan lambat...pastu aku terdengar ada bunyi ketukan kat pintu bilik...bukak2 Esah terpacul kat depan pintu siap bertudung lawa...alamak...aku tgk jam kul 2.35 ptg dah...pastu tgk2 kat luar tue hujan...maka tak dapatlah kitaorang kuar...sian kat Esah...dah siap2 nak kuar...sekali aku tido dalam bilik...best woo...tido lepas makan nasi lemak...pastu kat luar tue hujan...memang tak sedar ah...

lepas tue aku sambung tido...yang shimi lak sebukla dok menelepon aku...kaco jer shimi nie...tak cukup ngan tue...dok buzz buzz aku kat ym...hahaha...aku bolayan jer pasal layan tido lagi besh...alkaedahnyer nak ajak aku gi makan kat umah die kat Coventry esok...pasal dier ngan hosmet dier buat barbeque...tapi kan...aku macam malas la nak gi...sori la ek shimi...lenkali aku gi...lenkali tue bila?entahler....hahaha...walaupon dekat sajor Coventry ngan Birm...aku memang malas nak gi...pepun thanks la sebab ajak aku yang pemalas nie...
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

0 Comments:

Catat Ulasan