Going 2 Moon: Oh, Shopping Lagi


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Oh, Shopping Lagi

hah amik ko...tiga hari berturut-turut pegi shopping...tapi hari sabtu hari tue aku tak shopping so tak kira la ek...

Hari nie aku pegi shopping ngan Esah...takde plan pon sebenarnya cuma lepas siap keje dalam pukul 1 gitu Esah kate nak pegi beli perfume untuk akak sedara dia...aku yang gatal tangan nie pon terus le setuju nak ikut dia gi city centre...sanggup nie habis keje awal padahal kalu nak diikutkan bos nak bagi keje lagi..

So kitaorang berdua pon poie la shopping...aku beli t-shirt ngan jaket...memang lama dah aku tak shopping...last time aku shopping baju aku rasa last december...which is almost 8 months ago so aku rasa ok la kalau aku shopping bagai nak rak skang nie...lagipon kan guna duit gaji, bukan duit elaun...tapi bukanlah aku shopping tak hengat dunia cuma beli apa yang patut...

Lagipon aku ade hutang yang belum dilunaskan lagi kat orang tue...bukannya aku takde duit tapi entahlah tak terbayar2 lagi...hish apo la nak jadi...kepada orang tue, sila ingatkan aku untuk bayar hutang...tapi kalu ko halalkan terus, aku redha aje...hahaha

Hah pasal aku ngan Esah, ade plak orang yang tak sayang mulut dok kenen2 kitaorang berdua...kitaorang berdua bley jadi boy-girl-friend...but only as ordinary friend...sebab aku ngan Esah dua2 kepala giler...tapi skang nie aku layan ajela mulut2 tue as an entertainment dikala penat bekerja...
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

0 Comments:

Catat Ulasan