Going 2 Moon: Mampuihla...


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Mampuihla...

6.10 a.m

alamak...dah pukul 4.30 pagi ker....camne nak watnie...kater semalam nak bangun pukul 9 malam tapi camna dah jadi pukul 4.30 pagi nie...

alkisahnya malam semalam lepas isyak dalam pukul 7.30 malam gitu ingat nak tido la kejap pasal semalam memang letih sangat rasanya...dahla aku hentam tido dalam kuliah tapi still rasa mengantuk...siap dah setkan alarm jam lagi kat hp nak bangun kul 9...

jadi itu yang ingat nak tido kejap lepas isyak...pastu dalam kul 9 malam ingat nak bangun bacabuku pasal pagi nie ader test MSM 2D: Management Mathematics...dahla test tue kul 9 pagi nie...aku plak tak habis baca buku lagi...nota pon ader 1/2 lagi yg tak sempat nak revise lagi....tapi nak wat camne...bangun2 tengok jam dah pukul 4.30 pagi...

aiyooo kelam kelibut la aku bangun...waaa keluar jer dari duvet tue...menggeletar satu badan...seeeejoookkkk....terus capai jaket, turun bawah pasang heater...naik atas balik terus bukak buku...huhuhuhu sempat ker aku baca buku nie...

tapi dalam dok kalut baca buku tue aku sempat jugak update blog...bukan aper...cuma nak clearkan otak nie kejap...

2.30 p.m

huhuhu sedeynya...test pagi tadi macam hampeh...ader 5 soalan...hanya 2 soalan ajer yg bley jawab...yang tiga soalan lagi tu memang hampeh...2 daripada 3 soalan tue memang aku rasa senang cuma aku yang tak cukup prepare...tapi soalan lagi satu tue memang soalan yang keji...susah gila soalan tue...dah berbelit-belit ayat dia...nak fahamkan soalan pon susah...

dan bukan aku sorang yang cakap macam tue...even budak local yg mother tongue dia english pon cakap ayat tue berbelit-belit...ermm dalam masa 50 minit nak jawab 5 soalan yang jumlah markahnya 40...lebih kurang 12 minit satu soalan...huhuhu memang bagi aku tak cukup masa...but even dia kasi 2-3 jam pon kalu aku dah tak prepare memang la takleh jawab...betul tak?
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

0 Comments:

Catat Ulasan