Going 2 Moon: Hari Kedua di Tahun Dua


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Hari Kedua di Tahun Dua

Peningnya kepala ini memikirkan yang banyak perkara baru yang akan dipelajari semester nie...ini baru hari kedua. Tak sampai seminggu pon belajar dalam semester nie tapi nota dah berhelai-helai disalin...heheh takder banyak pon tapi still kalu dicampur dengan nota yang perlu di print...tebal jugakla.

Timetables untuk semester nie tak best sangat...hari paling rilek hari isnin pasal ader 1 kuliah dan 1 examples classes dan juga hari rabu ader 2 kuliah dari kul 9 pagi sampai 11.Hari paling penat hari jumaat pasal ader 5 jam kuliah. Hari selasa ngan hari khamis plak hari paling tak disukai pasal kelas akan habis kul 6 ptg. Nampak gayanya nanti masa musim winter habis kelas dah malam pasal musim winter waktu siang lebih pendek dari waktu malam. Subuh kul 8 pagi, maghrib kul 4.30 ptg.

Tahun nie kitaorang kena amik 6 subjek. 4 subjek teras dan 2 subjek elektif. Yang 2 subjek elektif tue plak kena pilih dari 3 subjek - Applied Mathematics, Statistics & Ring theory and metric spaces. Plan aku adalah minggu nie ngan minggu depan masuk jer ketiga-tiga kelas pastu by the end of next week, pilih 2 subjek yang rasa senang dan best. Tapikan rasa-rasanya aku akan reject subjek yang ketiga tue pasal lecturer dia tak best dan juga syllabus yang kena belajar tue agak tough dari kacamata aku. Pepun tunggu jela next week bila nak kena antar form subjek pilihan.

Semalam ngan hari nie tak berapa sihat sangat sebenarnya...batuk ngan selesema... dah seminggu asik hujan panas hujan panas...tambahan plak aku pegi campus naik basikal...so dengan dok hirup udara yang tak nyaman + debu-debu berterbangan mungkin sebab tuela jadi tak sihat...
so malam semalam lepas jer semayang maghrib aku dah kiok atas katil tak sedar apa2. Pastu terjaga tengok jam dah kul 11.Semayang isyak tanpa terawih, aku sambung tido balik sampailah bebudak nie kejut suruh bangun sahur pagi tadi. Giler lama aku tido. Lepas makan sahur, telan panadol 2 biji + ubat batuk. Keputusannya lepas jer semyang subuh, terus sambung tido balik sampai kul 10 pagi. Hehehe nasib baik kelas ari nie start kul 2 ptg. Kalulah ader kelas pagi jawabnya hancur leburlah azam aku untuk tidak ponteng kelas semester nie.
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

0 Comments:

Catat Ulasan