Going 2 Moon: Pindah Rumah


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Pindah Rumah

Assalamualaikum...

Hari nie aku pindah rumah sewa baru...jadi inlah kali ketiga saya pindah rumah dalam masa 3 bulan cuti summer...dan kali ini adalah rumah sewa saya yang sebenarnya...takde lagi menumpang rumah orang lain...dan rumah ini aku sewa dengan 5 lagi kawan2 lelaki...hohoho

Tapi malangnya mungkin dalam masa 1-2 minggu nie takkan dapat menghupdate blog nie dan pi lawat blog2 lain sebab kat rumah baru nie takder internet connection lagi...entah bila baru akan ader internet connection...huhuuhu mesti rasa lain macam jer kalu tak hupdate blog nie...pepun aku rasa excited giler nak pindah masuk rumah sendiri...bebas nak buat aper ajer...kalu duduk menumpang nie macam terkongkong sebab pergerakan terbatas tambahan pulak bila tinggal serumah dengan perempuan...kena jaga adab2 dan batas pergaulan...tapi kalu pindah rumah baru nie takdela rasa macam tu lagi sebab dah duduk satu rumah dengan semua lelaki...pendek kater...SAYA DAH MERDEKA!

Pastu kitaorang dah order Sky Tv...ala2 Astro macam kat Malaysia tapi org tu kater dia cuma akan datang pasang hari rabu depan...hish asal la lambat sangat nak datang pasang...jadi apa aku nak buat dari esok sampai ari selasa? Internet takder...tv takder...erkk tv ader cuma kalu pasang takder nampak aper...hadui nak kena fikir alternatif hiburan lain nie...nak kater kena kemas dan bersihkan rumah...takyah buat pasal tuan rumah dah siap bersihkan rumah...cuma tinggal angkut kain baju masuk almari...itu ajer...

Pepun nantila bila dah ader internet connection...aku upload gambar rumah baru....yeyeaayyy...
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

3 Comments:

At September 02, 2006 9:35 PG, Blogger zhi shu said...

slmt berpindah bob! mulakan kehidupan baru yg sehat..opsss cam sblm ni tak sehat jerk..ngaaaaaa :D *bob, gamba osmet skali tau ;)* hahaha

 
At September 02, 2006 11:48 PTG, Anonymous Tanpa Nama said...

selamat pindah umah gak ;)

 
At September 08, 2006 6:50 PTG, Blogger Shunjike7 said...

misskasut -> nak gambar osmet? ermm tengoklah kalu aku rajin tangkap gambar derang...ngeh ngeh ngeh...

dayah -> thanks..

 

Catat Ulasan