Going 2 Moon: Ku petik bintang-bintang...


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Ku petik bintang-bintang...

Semalam aku tukar layout blog nie...sebabnya saja nak tukar mood...lagipon sajer jer nak ikut Syu...layout nie pon ceduk jer dari website blogskins.com...yerla aku nie manalah reti nak wat layout sendiri...lagipon aku nie tak creatif sangat bebenda yang menggunakan kreativiti...tapi kalu aku kreatif pon takde nyer aku nak design layout sendiri...puncanya adalah malas...

punyalah banyak layout dalam tue tapi semuanya pon tak menepati selera aku yang besar nie...last2 ternampak layout nie...looks simple but nice...lebih kurang macam aku...a simple person but nice...hehehe masuk bakul angkat sendiri...pasal nak suruh orang lain angkat...mana derang larat...jawabnya nak kena guna kren pasal badan aku nie berat...

pepun aku suka la ngan layout aku nie...kalu korang tak suka...lantak korang la kan...kalu korang suka...aku lagilahhhhh sukah...


Ku Petik Bintang-bintang
Artist: Kenny Remy Martin

Kupetik bintang-bintang
Biarpun banyak halangan
Rela tempuhi segalanya
Onak yang kupijak bagai tak rasa

Kusedar sejak mula
Tiada jalan yang mudah
Tapi kuyakini di dalam hati
Akhir terkota jua sumpah dan janji

Walau sukarnya bagi mu sayang
Perjalanan menyakitkan
Tapi hadapilah dengan kesabaran
Kan tiba kebahagiaan

Tiada batasannya
Usia ataupun rupa
Kita bersama memulakannya
Sehingga ke akhir kita terus berdua
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

3 Comments:

At Ogos 23, 2006 6:08 PTG, Blogger zhi shu said...

ya guwe lah syu tersebut..bob..aku suka lagu nih sbb fitri af2 penah nyanyi hihihi :P

 
At Ogos 24, 2006 5:29 PG, Blogger Shunjike7 said...

lagu mana satu?? yang pertama ker?

 
At Ogos 24, 2006 7:43 PG, Blogger zhi shu said...

kupetik bintang2 lah! :P

 

Catat Ulasan