Going 2 Moon: Moody


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Moody

mood hari nie kurang baik...rasa macam nak marah jer kat semua orang...tapi macam biasa aku tetap simpan rasa amarah dalam hati...first sebab skang nie bulan posa...second sebab taknak nanti bermasam muka dengan orang lain....

lagipon nie pon sebab salah orang lain...terlalu banyak perkara yang sedang menyesakkan fikiran pepagi buta nie...itu ini begitu begini yang berlaku pagi nie...pelbagai maklumat yang menyakitkan hati diterima satu-satu...rasa macam nak lari jer dari Birm nie supaya dapat melupakan segala-galanya....supaya derang takleh cari aku...tapi itu cuma angan-angan...mana bisa aku lari dari Birm nie...tanggungjawab sebagai pelajar menantiku di sini...lagipon aku takleh la nak lari dari pelbagai masalah yang datang menimpa...sampai bila nak lari...takkan sampai mati pon nak lari dari masalah...kalu camtue semua masalah tue takkan selesai...

apa yang bley dibuat? mandi dengan air sejuk supaya dapat menyejukkan hati nie...lagi bagus kalu terus demam supaya tak payah aku bersusah payah memikirkan cara untuk meyelesaikan semua masalah yang ada dalam kepala otak nie...lagipon aku memang tak sihat sangat pon...biar derang semua yang bagi masalah tue kat aku rasa bersalah...sebab mereka aku jatuh sakit...itu pon kalu derang derang ader hati dan perasaan la....

arghh lagi aku fikir lagi bertambah rasa amarah nie...rasa kepala nie makin lama makin berdenyut-denyut...bertambah-tambah pening....
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

0 Comments:

Catat Ulasan