Going 2 Moon: I love Monday


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

I love Monday

hari nie dah masuk 8 syawal...dan hari nie baru aku nak star puasa 6 di bulan syawal...hehehe bukan aper...kan start semalam kitaorang dah tukar jam...jadi skang nie waktu maghrib masuk kul 4.45 ptg...jadi kalu nak berpuasa tu takdela rasa penat sangat pasal waktu siang dah jadi pendek...

pastu hari nie pon takder banyak kelas...cuma ader 1 kuliah ngan 2 example classes...tapi aku cuma pi satu ajer...satu lagi example class aku ponteng pasal rasa pening2 lalat sikit...

sebelm balik rumah, sempatla singgah library nak pi amik buku Linear Algebra yang aku dah tempah dari 3 minggu lepas...alahai..buku tu cuma ader 4 copies only at library...so kalu nak pinjam buku tu nak kena reserved dulu baru bley pinjam...pepun aku dah dapat buku tu...kiranya bley ler nak belek2 buku tu malam nie...

ekceli buku tue ader jual kat Waterstones tapi memandangkan duit scholar tak masuk lagi maka terpaksala pinjam dari library dulu...tgkla bila duit dah masuk nanti aku pi la beli buku tue...buku tulisan lecturer aku tahun lepas-Richard Kaye....hehehe tapikan apa yang Richard Kaye ajar aku tahun lepas satu apa pon aku tak paham...mintak2 aku paham la isi kandungan buku tulisan dia nie...kalu tak mampuih la aku nak kena cari buku lain...
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

2 Comments:

At November 01, 2006 10:07 PG, Blogger edyan7 said...

salaam...

search ketupat palas...terjumpa plak blog awak ni.. akak tumpang baca yek!

Nice... good luck study...:)

 
At November 01, 2006 10:31 PG, Anonymous Tanpa Nama said...

search ketupat palas jumpa blog dak neh? nampak sgt cite pasal food jek. kehkeh. sori bob. happy RAYA day. hehe

 

Catat Ulasan