Going 2 Moon: Kaboom


Going 2 Moon

Sometimes, simple is the best!

Kaboom

malam tadi ader pertunjukkan fireworks kat The Vale...jadi dengan gigihnya aku, Ruslan, Amar ngan Hairi pon pegila ke The Vale nak tengok bunga api...pertunjukkan fireworks nie adalah sebagai acara sambutan Bonfire Nights kat seluruh UK setiap tahun antara pertengahan bulan oktober hinggalah awal bulan november...tapi yang The Vale nie adalah anjuran universiti aku...kira free la kalu gi tengok...

dahla sejuk gila malam tadi...suhu kat luar tue mencecah -4 degree celcius...dengan pakai jaket tebal, mafla dan juga sarung tangan, kitaorang pon naikla bas...gigih nie semata2 nak tengok bunga api...dan malam tadi kat The Vale tue jadi lebih kurang macam fun fair la...

bunga api tue memang lawa, besar dan cantik...dan lama plak tue derang buat show fireworks tue...adalah lebih kurang setengah jam...yang pergi tengok bunga api tue memang ramai sangat...bukan setakat pelajar universiti kitaorang ajer yang ader...bebudak sekolah pon ramai...orang luar pon bley gak datang tengok...

tapi entahla...aku rasa macam tahun lepas lagi best kot...maybe sebab tahun nie 4 orang ajer geng kitaorang yg gi tengok...so macam tak meriah sangat...kalu tahun lepas tu memang kitaorang semua gi tgk fireworks tue...tahun lepas show fireworks tue jatuh pada malam hari raya pertama jadi balik dari beraya kat rumah postgrads tue ngan baju kurung, baju melayu terus gi tengok bunga api ramai2...itu yang buat meriah tue...

ekceli sebenarnya hari nie aku ader assignment nak kena hantar dan malam tadi aku tak siap lagi assignment tue...tapi aku selamba je gi tengok bunga api..bebudak department aku yang lain semua bertungkus lumus siapkan asssignment tue sebab tue derang tak leh nak gi tengok fireworks...tapi aku peduli aper...kalu aku tak pegi tengok bunga api tue macam aku akan siapkan assignment tue jer malam tadi...dan hasilnya aku bangun kul 5pagi tadi untuk siapkan assignment aku tue...dahla susah...dan sebab assignment tue jugakla aku ponteng 1 kuliah pagi tadi...

ingatkan aku soorang ajer yang ponteng...rupanya ramai lagi yang ponteng...cis semua pon bertungkus lumus nak siapkan assignment yang susah tue...hahaha
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

0 Comments:

Catat Ulasan